funnyme4u

Usmívejte se! Smutnění nechte ostatním ;)

Proč??

Po dlouhém tichu publikuji pouze krátký výkřik do tmy. Protože dneska jsem si nějak mockrát položila otázku proč. Tak mi třeba někdo poradí 🙂

  • Proč jsou na skřínkách ve škole dva zámky – jeden, který se používal dřív, a jeden funkční? Kdyby byl jen jeden, ušetřila bych pět minut času, který jsem věnovala spravování nefunkčního zámku, abych se dostala pro bundu, než jsem si všimla zámku druhého
  • Proč na Přiznání UHK na FB není přiznání prodavaček v bufetu na budově společné výuky, že sní každá zadarmo porci oběda studentů, kterým pak dávají porce menší, aby to vyšlo? V porovnání s menzou, odkud jídlo do bufetu vozí, bylo jídlo za stejnou cenu poloviční…
  • Proč přestávám umět číst? Při běhání na páse ve fitku před televizí jsem četla „přílet mimozemské královny“. Málem jsem přestala běhat a spadla z pásu, než mi došlo, že je nizozemská)
  • Proč mám komplexy z hezkých hubených blondýn talentovaných úplně na všechno? (Vím asi tak 3.000.000 iracionálních důvodů… Tak prosím o alespoň 1 racionální)

 

Děkuji za ohlasy, přispějete jimi k mému blahobytu 🙂

Single Post Navigation

Napsat komentář